Mikas

2013-10-22
15:29:10

Varning för negativitet.
Idag är en skitdag, rent ut sagt. Satte klockan på 10, men kände redan när jag vaknade att nej, jag begraver mig i sängen tills jag känner att energin finns att göra något vettigt. Slutade med att jag vaknade runt halv ett och ja. Fortfarande då mådde jag skit. Bestämde mig för att klä på mig och dra ut och lämna filmen jag hyrde igår. Sagt och gjort. När jag kom hem för en stund sen så fick jag ett plocka ihop-ryck, så nu ser det rätt okej ut här hemma igen. 
 
Varför är det en skitdag för? Jag vet inte. Men ni vet sådana dagar när man känner sig helt orkeslös, ingen energi i varken kropp eller själ, när det känns som att benen viker sig så fort man reser sig upp? Idag är en sån dag. en dag när jag känner mig totalt värdelös som människa. Även om jag vet att jag inte är det, så kommer den känslan smygandes vissa dagar, helt oförklarligt. Jag har världens bästa familj, världens bästa vänner och jag pluggar något jag fullkomligt stortrivs med, ändå känner jag mig värdelös, ensam och totalt viljeslös. Vissa dagar alltså. 
 
Jag ska försöka skaka av mig dessa känslor nu och se om jag kan åstadkomma någonting med tentan som ska in på måndag. Skrev lite igår, och har läst en del. Bara att läsa vidare.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: