Mikas

2014-01-25
22:13:08

Full rulle för fa-an
Det är mycket nu va. Det håller på att skrivas en C-uppsats i arkeologi, samtidigt som jag börjat läsa en grundkurs i Historia samt en grundkurs i Isländska. Samtidigt håller vi på som dårar med eventn, och jag har steppat upp i företaget, jag kan nu kalla mig själv för CEO/VD för Sideshow Management, vilket känns oerhört roligt. Om nu bara allt kunde fixa sig ordentligt så vi kan sätta upp och planera lite gig nu så vore det helt fantastiskt, men tyvärr så är det ju inte bara oss det hänger på, utan andra, utomstående faktorer som spelar in, som tyvärr försenar allt litegrann, men det ska nog lösa sig.
 
Sen sist har jag alltså börjat nya kurser, blivit CEO, och så har jag hunnit med att umgås med fantastiska människor. Förra helgen var jag i Småland hos bästa Isobel. Vi lagade god mat, åkte spark mitt i natten, gymmade och hade det allmänt trevligt. Och något av det bästa var nog att jag sov, så inåt helvete. Nu är jag ju hemma igen och sömnen är som vanligt, dvs helt fucked up oftast. Måste ta mig i kragen och gå till läkaren, detta funkar inte, men ja. Jag får ju aldrig fingrarna ur. Men men. 
 
När jag får tid någon dag i framtiden ska jag göra im headern och lite sådant, göra den mer personlig och så, med SM-loggan, en nyare bild samt lite annat skoj, kände att det kan behövas, så man kan få en överblick av vad jag faktiskt sysslar med, bara genom att kika på headern. Men det är inte prio just nu, om man säger så.
 
Imorgon är det tänkt att jag ska städa undan lite, sen plugga som fasen. Alla tre ämnen hade jag tänkt. Ska bli klar med den där förbenade uppsatsen nu snart så jag slipper tänka på den mer, haha. 
 
Oh well. Nu vet ni att jag lever och har fullt upp, och ja, det lär ju inte bli lugnare på ett bra tag, men vafan, jag får se det positivt, jag blir ju inte uttråkad, haha.
 
Peace, löve och lite hårdrock på er alla!
 
Psst! Ska nog snart boka tid för en ny tatuering igen. Ska bara bestämma mig för vilken jag vill börja med, ehehehhehe.
 
 
Taggar: Arkeolog, Arkeologi, Beardfest, CEO, Elmo, Event, GU, Gothenburg, Gothenburg Uni, Göteborg, Göteborgs Universitet, Isobel, Metalocalypse, Musik, Myrkvedr, Sandy, Sideshow Management, Småland, VD, gig, historia, insomni, insomnia, isländska, metal, music, musikbransch, nöjesbransch, pagan, plugg, student, studerande, sömn, sömnproblem, tattoo, tatuering, universitet, uppsats, viking, Öl;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: