Mikas

2014-06-01
21:26:15

STHLM Fields och prideparad.
Yuhuuu. 
 
Jag lever, och är taggad som fan. I fredags var jag och bästisJohn i Fjollträsk och lyssnade på fin musik ska ni veta. STHLM Fields var festivalen, och ja. Det var grymt skoj! Förutom att ljudet på Metallica sög hästlur dvs. Den ljudteknikern visste inte vad den höll på med, helt klart. Insåg också att Glenn Danzig såg ut som en blandning mellan Leatherface och Frankensteins Monster..... Hah!
Men i övrigt, härlig festival, bra område, okej väder. Dyr öl. Men sånt man får leva med, är mest glad att det var i flaska och inte tappöl som är utspädd till hälften med vatten. Igår vandrade vi runt i stan och hälsade på min morbror en supersnabb sväng innan tåget hemåt gick. Conclusion: sjukt roliga dagar!
 
Kom hem till Malin och Ilias direkt igår och fick maten serverad, hur snälla är dem inte?! 
 
Idag har jag käkat glass och kikat på prideparaden med Charlotta och Jessy. Sen drog vi oss hemåt, jag och Jessy. och nu sitter jag här, och Jessy har åkt till en hon känner för filmtittande. Jag ska försöka få ihop lite här, packa ner allt jag vet jag kan packa ner nu, och gå igenom listan inför SRF. 
 
För snart, närmare bestämt på tisdag, så far jag till Forserum, och därifrån far vi till Blekinge för att härja på Sweden Rock Festival. Det är så sjukt. Det har gått så fort. Åh. JA! ÄNTLIGEN!
(Kommer vara så sliten på måndagen eferåt när jag ska till skolan för introduktion till sommarkursen, jävlar...) 
 
Anyway.. Ska sluta babbla nu, men först:
Tack bästis för en awesome Stockholmsvistelse, bäst födelsedagspresent ever ju! 
Och tack finaste Malin och Ilias för att ni är bäst och har mat till mig färdigt när jag kommer hem från en festival sliten och jävlig. 
 
Har helt klart världens bästa vänner. Och då är inte ens hälften nämnda här. Peace!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: