Mikas

2014-03-24
14:16:43

Plugg, migration och nya planer
Tjeeena. 
 
Long time no see, har fullt upp med allt just nu känns det som, hade jag varit uggla hade mitt huvud snurrat runt flera tusen varv, hahaha. 
 
Men, sen sist då. Massa fix med plugg och Sideshow Management, fått brev, skrivit brev, haft finbesök och mått rätt bra för en gångs skull. Mitt största bekymmer just nu är att min piercing håller på att migrera, men det är bara att ta om ifall den gör det. (Migrera = växa utåt, dvs man tappar den, inget farligt). Imorgon däremot blir det andra muggar, då blir antagligen min septum av, hihihi.. Glad tjej. (Mamma och bröder kanske itne blir lika glada, men det är ju faktiskt min näsa ;) 
 
Sååå. ja. Jag lever. Då vet ni..
 
PEACE! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: