Mikas

2014-03-26
23:47:46

Piercingbus 2.0
Yes, nu har jag, till moders stora förtret (jag vet att två av mina bröder inte är heller speciellt förtjusta i det, vad de andra resterande biologiska syskonen säger vet jag ikke!), även skaffat mig en septumpiercing, eller en tjurring som den också är kallad i folkmun. Och vet ni? Jag är så jävla nöjd! Jag har tänkt på det i flera år faktiskt ,inte så många som vet, eftersom jag vet att mor och andra släktingar disapproves så har det aldrig känts lönt att ta upp det, och nu är den i! Gjorde inte särskilt ont heller, sen börjar jag misstänka att min smärttröskel är oerhört hög också, så kan ju bero på det. Har gått runt med ett leende på läpparna sen jag blev med ring igår, även denna gången var det bästa Sandy som fixade, hon är bäst!
 
Måste bara, innan jag spammar min egna blogg med egobilder på min nya fina ring, berätta om gårdagens oerhört komiska händelse. Jag var väl kanske.. 50 meter ifrån min port här hemma.. Tottar ner i mobilen, när jag känner något träffa mig i ögat och på glasögonen... håller ögat stängt och tar av mig glasögonen. TRO PÅ FAN ATT EN FÅGELJÄVEL SKITIT PÅ MIG. PÅ ÖGAT! Alltså... Den fågeln måste ha haft något emot mig.. Siktat på mig, verkligen.. Visste inte vad jag skulle ta mig till, jag bara asgarvade, ringde trollmor och skrek av skratt. Ja. Det var roligt, och på tisdagsquizen på On Stage så hade jag ju något kul att berätta, och åhörarna skrattade även de.
 
 
 
 
 
 
 
Taggar: Andra Långgatan, Arkeolog, Arkeologi, Frihet, Glasögon, Goth, Gothenburg, Gothenburg Uni, Gothic, Göteborg, Mika, Sandy, piercing, punk, septum, septum piercing, smiley, smiley piercing, student, tjurring;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: