Mikas

2014-03-06
12:17:02

Piercingbus
Busigt. Nu var det ett tag sen sist. Jag har hunnit pierca mig en gång, och planerar två till, hähä. Mamsen och iallafall ena brodern är väl inte överförtjusta, men det struntar jag faktiskt i, min kropp, mitt val, right? 
Den piercing jag gjort är en Smiley, och ser ut sådär (kass bild men bättre blir det inte just nu):
 
 
Nu har jag piercingsmycken liggandes, och ja, jag kunde inte låta bli att se hur jag skulle se ut i en septum (tjurring), och ja, beslutet blev att jag måste skaffa en. Helst igår! Japp. Bildbevis:
 
Så skulle jag se ut i en septum, och jag blev ju lite kär. Så det blir. Sen är min tredje och troligen sista plan om piercingar en i tungan. Varför? För att jag kan! Moaha!
 
Sen blir det tatueringar resten. Åh. Det blir så bra (Har jag sgt att jag knappt känner igen mig självsen typ.. i höstas? Well. People change, thing's go wrong, shit happens, life still goes on).
 
Sååå. Eh. ja. Peace!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: