Mikas

2013-10-19
18:48:15

Ost, kex, vin och Rockbaren
Idag... Idag ångrar jag faktiskt lite att det dracks vin. Lite för mycket. Känner mig som en döende knubbsäl (liknar säkerligen en också, har knappt vågat titta mig själv i spegeln), och har större delen av dagen legat i sängen, begravd under en massa kuddar och ett jättetäcke.  Men men, vi hade otroligt roligt igår, och det är ju det som räknas, eller hur? 
 
Gårdagen bjöd på ost, kex och vin. Himla vuxet och mysigt. Eller ja. Mysigt iallafall, vuxet vet jag väl inte, med tanke på vad vin gör med mognadsgraden efter en stund, höhö. Det diskuterades väldigt vuxet i början av kvällen, inredning och tjosan. Men allt eftersom att vinglasen tömdes och fylldes på ledde det ena samtalsämnet till det andra, och jag tycker nästan lite synd om den enda av manligt kön som var där, när han fick höra på mensprat, sexprat, familj, osv. Han nämnde också något om att fördomarna om att män pratar mer snusk än kvinnor är helt och hållet bara en fördom, och ja. Så kanske det är, hahaha. 
 
Förutom massa knepiga samtalsämnen så sjöng vi för fulla halsar, innan vi drog oss mot good old Rockbaren, där det var hyfsat mycket folk. Träffade även på andra bekanta där, som hade haffat ett bås, så där satt vi tills det nästan var stängning. Summan av kardemumman var att vi hade galet roligt, och att jag kom hem halv fem imorse. Lev hårt, dö ung, eller vad säger man? ;) 
 
Taggar: Göteborg, Kex, Mika, Ost, Rockbaren, alkohol, bakfylla, fest, fylla, vin;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: