Mikas

2013-10-15
20:19:34

Att vara kvinna..
..är ett rent helvete ibland, det kan jag ju be att få tala om. Slutade för någon vecka sen med mina minipiller, ser ingen idé att proppa kroppen med hormoner och skit när jag inte måste. Sen dess har jag haft sådan otrolig jävla mensvärk, men ingen mens, ännu. Alltså... Ni karlar kan inte ens föreställa er smärtan.. Man vill bara gå och avlida bakom ett hörn någonstans. Måste uppsöka ett stycke läkare rätt snart, såhär kan man ju inte ha det, speciellt inte om jag ska ha det en gång i månaden heller.. Never! Vägrar! Säger dem "ta en alvedon och gå och lägg dig" tänker jag personligen knocka tänderna ur käften på dem allihop!
 
Jag ville bara få ur mig att jag har jävligt ont och kände att här var bästa stället att uttrycka sig
 
// Mika

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: