Mikas

2013-10-16
15:47:41

16 Oktober 2013

Dagen har bestått av plugg, plugg och plugg. Om dryga timman ska jag tvätta, samt skura en matta. Spännande va?

Imorgon är det skoldags igen, gör nog som igår, är där och läser igenom artiklarna igen redan när skolan öppnar, och sen efter skolan ska jag och en klasskamrat (eventuellt fler?) sätta oss med tentan och diskutera lite, så vi får lite klarhet i allt. Blir så mycket lättare att ha diskuterat frågorna osv, att ge ett mer konkret svar på tentafrågorna. Ska försöka bli klar med tentan så fort som möjligt så jag kan börja ordentligt med C-uppsatsen. Vill inte sitta i sista minuten med den känner jag.

Taggar: Arkeolog, Arkeologi, Göteborg, Mika, Skola, plugg, skura, student, studerande, städa, tvätta, universitet;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: