Mikas

2013-11-19
02:06:17

Jag blev precis klar med min tenta. 14 timmar innan deadline. Så jävla skönt. 
Min underbara vän skulle ta med sig tentan till skolan imorgon då han ändå skulle på föreläsning. Så jag slipper åka in till stan. Jag har förjävla bra vänner. 
 
Tänkte gå och lägga mig, men är för uppe i varv. Det är för sent för att ta sömntabletten, och jag mår alldeles för dåligt för att orka lägga mig i sängen och bara glo, då det kommer sluta i kaos i huvudet, andnöd och ångest från helvetet.
 
Yes. Jag sa det förbjudna. Jag har ångest. Jag är deprimerad. Jag äter antidepp. Jag har sjuka sömnproblem emellanåt. Det är mycket nu, alldeles för mycket. Men det får man väl inte säga i det här jävla landet, sådant ska sopas under mattan, gömmas. Inte erkännas. Men vet ni vad? Det ger jag blankaste fan i, för jag kunde inte bry mig mindre om vad man får och inte får säga. Negerboll..
Jag är en sån jävla rebell!
 
Klart slut. 

Kommentar:
#1: Sandy

"Negerboll..
Jag är en sån jävla rebell!

Klart slut. "

THIS
MADE
MY
NIGHT

Du är bäst, hoppas att du får sova litet iaf. <3

Svar: Ahmenduråh! Fick sova litegrann, hur gick det för dig? <3
Mika

2013-11-19 @ 03:15:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: