Mikas

2013-11-11
00:45:40

Att skaka av ilska...
Jag har inatt gjort något jag  i många år funderat över att göra.. Inatt rann bägaren över, när jag fick veta vad du skrivit till mina syskon. Den ilska jag burit mot dig och ditt beteende fick jag äntligen ur mig, mot dig. Du skyllde i vanlig ordning bara ifrån dig, men det hade jag räknat med. Jag har varit så jävla förbannad, och jag är fortfarande. Lär dig bete dig som en vuxen människa, inse dina misstag, och inse att vi inte vill ha någon kontakt med dig, speciellt inte när du inte ens själv inser att du har grava problem med både det ena och det andra. 
 
Efter att ha fått ur mig allt klickade jag dig sedan skakade jag av ilska, och lättnad över att äntligen ha fått ur mig det jag så länge burit på. 
 
Vissa människor borde bli ifråntagna sin vuxenstämpel och myndighet, och bli behandlade som små barn igen, bara för att få dem att känna sig som det de faktiskt är, småglin. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: