Mikas

2013-12-01
16:51:44

Varning för bitterfittan
Som rubriken lyder; Varning för bitterfittan. Dagen började bra, var inte så irriterad eller bitter, faktiskt.
Sen gick jag ut. Det var ingen bra idé. Inte det minsta faktiskt.
 
1) Barn.. Fan. Alltså. Missförstå mig rätt, jag älskar mina brorsbarn, de är de bästa som finns. Andras ungar däremot kan dra dit pepparn växer, speciellt de i den här stan. De kan fan inte bete sig för fem öre. Högljudda, grisiga, står i vägen, kaxiga så inåt helvete och allmänt dryga. Fick en stark lust att ta tag i nackskinnet på samtliga ungar på bussen och slänga ut dem ur bussen i farten. I en tvär sväng. Är jag elak nu? Kan väl hända, men det skiter jag i. 
 
2) Dumma människor. Alltså människor som inte begriper det uppenbara. De ger jag fan inte mycket för. En kanske skulle införa en lag som gör att dumma människor går till slakten vid födseln. Nej fy. Eller. Jo. Eller. De kan väl åtminstone samlas på ett ställe och sluta förpesta andras liv och vardag. 
 
Ja, jag må låta kall och hård, men det ger jag blanka fan i. Just nu går jag och folk inte ihop. Förhoppningsvis rinner irritationen och bitterheten ner i avloppet tillsammans med vattnet när jag ställer mig i duschen senare. Jag är nog en lite hemsk människa emellanåt, och jag orkar inte hålla inne det något mer, hahaha. 
 
 
 
Peace
 
// Bitterfittan Mika

Kommentar:
#1: trollmor

Lugn nu trollunge. Ta några djupa andetag och tänk på fläsklägg och mos.

Svar: Jadå mamsen <3
Mika

2013-12-01 @ 18:02:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: