Mikas

2013-12-16
19:00:49

Helgen!

JAG ÄR INTE DÖD!

Ifall ni trodde det alltså.

Fredag så var det fest hos min fina vän Saru. Det var tjejkväll deluxe, tills hennes inneboende kom, men vi tyckte han fick vara med, och fick namnet Lisa, haha. Vi snackade skit, jag stiftade nya bekantskaper, och vi sjöng utav bara helvete. Jag skulle inte stanna så länge var det tänkt, men.. Ja. Kollade på klockan, då var den 21. Tänkte att jag kan stanna 3 timmar till. När jag kollade på klockan nästa gång var den närmare 03. Hähähä. Så drog mig hemåt, sov någon timma, sen upp igen tidigt på lördagen. I och med fredagen fick jag många nya vänskaper, och jag har nog aldrig fått så många vänförfrågningar på Facebook som efter den kvällen. Himla nice!

Lördag: Mötte upp Elmo och Yoda, och vi fikade med Sandy, och beklagade oss över diviga musiker, Sandy och jag. Jag fick julklapp av Yoda och Elmo också. En helgrym tequilakaraff, som liknade en skev spanjor, haha. Sen fick jag en tändare av Elmo med Nefertiti på, nörd som jag är. Av Elmos mor fick jag en miniatyrbyst av Tutankhamun, som kom från Egypten. Himla fina saker! Sedan lullade jag, Elmo och Yoda runt på stan lite tills vi drog hem, åt mat och började dricka och fjanta oss. Drog in till stan och satte oss på Que Pasa nån timma innan vi drog oss till stammishaket Rockbaren, där vi som vanligt träffade på skoj folk. 

 Tequilakaraffen. Han heter nu Juan!

Söndag: Vaknade, som sagt. Yoda och Elmo bakade scones, sedan gjorde vi oss iordning, och drog oss in till stan och lullade runt ett par timmar, fikade, sen var det dags för Chthonic och Satyricon. Så jävla mycket folk, och damn så bra de var. Satyricon var så brutalbra så det är helt galet. Öronorgasm deluxe. I särklass en av de bästa spelningar jag någonsin varit på. Åh. Vi kom överrens, Elmo, Yoda och jag, att vi måste se dem igen när de spelar nästa gång. Så jävla bra var de. De slutade spela rätt tidigt, så vi kom hem i hyfsad tid. Låg och flummade en stund, jag i sängen, Yoda i extrasängen och Elmo i soffan. Sedan tror jag de två däckade rätt fort. Jag låg som vanligt vaken ett tag till, typ. till tre eller nåt, sen somnade jag också.

 Satyricon, så jävla bra att jag dog lite!

Måndag: Idag. Så. Seg. Lämnade av Elmo och Yoda på centralen, åkte sen till Malin och Ilias, där vi fixade med pepparkakshus, och det bästa: Vi bytte julklappar! De fick presentkort på bio samt hundpassning av mig. Och jag.. Jag fick ett råttskelett! Alltså Jag höll på att börja gråta, nu kan ju inte jag gråta längre, men ja det var så himla fint! Början till min framtida samling. Sen fick jag reda på att jag efter nyår kommer få en väldigt sen födelsedagspresent i form av antingen ett ormskelett eller fiskskelett, samt en bäverskalle, vilken Ilias skulle ha någonstans hos sin mor. Åh. Jag har så himla awesome vänner!

 Min fina råtta, han ska få bära namnet Bertil. <3

 

Summan av kardemumman:
Jag har knutit sjukt mycket bra kontakter denna helg, har som sagt aldrig varit så populär på Facebook som jag var på lördagsmorgonen. Jag har varit grymt snäll i år med tanke på allt fint jag fått, och Satyricon är så jävla bra live! Att Satyr är så jävla snygg gör ju inte saken sämre ;)

Taggar: Chthonic, Elmo, Frost, Gothenburg, Göteborg, Ilias, Malin, Mika, Que Pasa, Rockbaren, Saru, Satyr, Satyricon, Skeleton, Skelett, Spelning, Sticky Fingers, Tequila, Yoda, brutal, dead, död, fest, gig, kontakter, kul, makaber, metal, osteologi, råtta, singstar, Öl;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: